Campus Party Europe 2010 – Madrid

Scris de: , in categoria: Editoriale, in 22 April, 2010.

In mod normal aici s-ar fi incheiat aventura noastra. As fi pus cateva poze amuzante, as fi tras cateva concluzii, as fi multumit celor care au facut acest eveniment posibil si am fi incheiat povestea. Ei bine, pentru noi adevarata aventura de-abia acum a inceput. Pentru ca, asa cum stiti, in timp ce noi eram ocupati cu gasirea unui i980X cat mai bun, un vulcan tare simpatic din Islanda s-a gandit ca nu ar strica sa erupa. Si nu s-a multumit cu atata lucru, dar a trimis si un nor frumos, sanatos, de cenusa, de-a lungul Europei, obligand companiile aeriene sa anuleze zborurile si, evident, sa inceapa haosul…. Nu ca as avea ceva de zis despre domnii de la Tarom care opereaza zboruri si Sambata si Duminica, dar nu au nici o agentie de informatii deschisa in acest timp, pentru a dirija bietii muritori care nici macar nu stiu daca zborul lor s-a anulat sau nu. Si nici ca as avea ceva cu cei de la Campus Party, care au asigurat 4 autobuze pentru a repatria o parte din participanti. Si in autobuzul numarul 2 ne-au pus si pe noi. Dar au uitat sa ne anunte cand au decis ca nu mai vad sensul continuarii traseului de la Budapesta la Bucuresti pentru cativa romani. Adica, vorba aceea, autocarul numarul 1 a ajuns bine mersi in Lituania si Letonia si Estonia, dar pana la Bucuresti era putin cam complicat.

Ruta autobuzelor Campus Party

Ruta noastra de intoarcere

matose nemultumit de Coasta de Azur

In fine, baieti descurcareti cum ne stiti, am renuntat la serviciile celor de la Tarom, si a trebuit sa spunem pas ofertei celor de la Campus Party, care doreau sa ne debarce in Budapesta, asa ca ne-am alaturat unui autocar cu oficialitati romane care trebuiau sa se intoarca in tara si ne-am imbarcat intr-o aventura de nu mai putin de 53 de ore. Si trebuie sa recunosc, este absolut minunat sa pleci Luni la ora 14:00 ora Romaniei si sa ajungi Miercuri la ora 18:00 ora Romaniei, cu autocarul, non-stop. Dar ce mai conteaza, am trecut prin Franta, de-a lungul Costei de Azur, am trecut prin Italia, am vazut cat de frumoasa poate fi Slovenia, si ce infrastructura din secolul 22 poate avea o tara invecinata noua, cu o populatie cat a Bucurestiului, am oprit pentru un gulas nocturn in Ungaria si apoi ne-am bucurat de ospitalitatea vamesilor ungari si romani, care au fost singurii vamesi din toata calatoria noastra care au vrut sa ne vada actele de identitate. Si ca sa ne simtim ca acasa, ne-am oprit si pe Dealul Negru pentru niste mici, dupa o frumoasa, dar lunga si obositoare vale a Oltului. Si nu am putut sa nu ne gandim cum ar fi sa avem si noi autostrazi, sau cum ar fi fost daca am mai fi ramas doua zile si ne-am fi intors cu avionul, pentru a ajunge la aceeasi ora. In fine, astea sunt detalii care nu mai conteaza acum, important este ca am incheiat cu bine marea aventura.

Comentarii

8 comentarii la: Campus Party Europe 2010 – Madrid

1. Felicitari baieti! Am citit tot articolul si am ramas surprins pana unde poate merge nebunia overclock-ingului. Cat despre aventura voastra cu autocarul, mai bine ramaneati acolo si veneati cu avionul, asa cum au facut si alti romani prezenti la party campus:)

2. Monstru Post author a scris pe:

Autocarul a fost o alternativa sigura. Xand am plecat noi nu se stia daca se deschide Otopeniul saptamana asta, si mai avem si destul de multa treaba pe acasa 🙂

3. Salutari!

Hei m-ati mentionat si pe mine 😀

Multumesc mult pentru ajutor, am ajuns Miercuri cu bine. Am de dat niste beri pe chestia asta, cum facem?

4. Monstru Post author a scris pe:

Hehe, ma bucur ca ai ajuns cu bine! Rezolvam noi si cu berea, nu e bai 🙂

5. Mi-ar fi placut sa merg. La noi, conferintele sunt inca la un nivel amatoricesc si nu afli nimic nou.

6. Ana a scris pe:

Si mie mi-ar fi placut sa merg! Cred ca era f interesant la fata locului.

7. kretzu77 a scris pe:

respecte oameni buni; mai mult de atat nu am ce spune; la mai mare