Colaborare evoMAG – LAB501

Scris de: , in categoria: Editoriale, Featured Articles, in 5 April, 2012.

Doamnelor si domnilor, astazi avem deosebita placere de a anunta inceputul unei colaborari intre evoMAG, magazinul online cu cei mai multumiti clienti, si LAB501, cel mai important site de teste hardware din Romania! Pentru a va ajuta sa luati decizii cat mai bine documentate, colegii de la evoMAG au introdus trei elemente in paginile produselor testate de LAB501.

Astfel, sigla “Testat de LAB501” certifica faptul ca respectivul produs a fost testat de noi, in timp ce al doilea si al treilea element (Review, respectiv banner-ul testat de LAB501) sunt link-uri direct catre review-ul nostru. Va place un produs, dar nu stiti exact daca vi se potriveste? Nimic mai simplu, dati click pe “Review” sau pe banner-ul “Testat de LAB501” si puteti afla imediat parerea noastra despre repectivul produs!

Mai mult decat atat, in colaborare cu evoMAG va vom oferi cele mai fierbinti teste de dispozitive mobile, pe NEXT LAB501. Indiferent ca vorbim de ultimul model de smartphone lansat, sau ultimul model de tableta care nici nu si-a facut aparitia pe piata din Romania, cu ajutorul colegilor de la evoMAG va vom oferi review-uri hardcore, marca LAB501, chiar in momentul lansarii.

Nu in ultimul rand, pentru a va rasplati fidelitatea si pentru a va multumi pentru ca sunteti alaturi de noi de ani de zile, toti forumistii LAB501 ar trebui sa caute astazi in mail-ul pe care l-au folosit ca sa se inregistreze pe forum voucher-ul de reducere pentru membrii LAB501. Orice forumist LAB501 va beneficia de un discount de 3% in momentul achizitiei unui produs de la evoMAG, folosind voucher-ul primit pe mail. Atentie, voucher-ele pot fi folosite doar pentru achizitia bunurilor de catre persoane fizice si nu se cumuleaza cu alte vouchere, respectiv nu pot fi cumulate mai multe vouchere LAB501 pentru aceeasi comanda! Spor la cumparaturi!!!
 

Comentarii

30 comentarii la: Colaborare evoMAG – LAB501

    1. Bugsy004 a scris pe:

      Felicitari pt colaborare, multumim

    2. Alex a scris pe:

      Heeeei!! Chiar ieri am luat o placa video de la evoMag, dupa ce am citit review-ul de la voi! Not fair! Not fair! 😛

      Serios vorbind – pare foarte interesanta si utila ideea! Multa bafta!

      Alex

    3. Monstru Post author a scris pe:

      Happy evoMAG-ing baieti 🙂

    4. misumisul a scris pe:

      “magazinul online cu cei mai multumiti clienti” … asta de unde a aparut?

    5. Monstru Post author a scris pe:

      E foarte simplu – intrii pe forum la sectiunea “Magazine IT&C”, navighezi printre threadurile cu plangeri despre diverse magazine, si imi spui unde gasesti threadul cu evoMAG 🙂

    6. alexkid a scris pe:

      Felicitari si multumim! 🙂

    7. TheDragon a scris pe:

      Ooo da, felicitari. Suna porno 😀

    8. gladiator71 a scris pe:

      Felicitări !!!
      Salutară această colaborare şi benefică pt. toată lumea (Lab501, Evomag şi noi clienţii). Sunt sigur că pofta noastră de cunoaştere va fi mult mai bine satisfăcută cu mult mai multe articole apetisante marca ,,Lab501″.
      Încă o dată vă adresez felicitări şi vă doresc multă baftă !!!

    9. O singura data am luat de la evomag, pentru ca altii nu aveau in stoc, dar de obicei gasesc exact aceleasi produse mai ieftine in alte parti, uneori chiar aproape la jumatate din pretul evomag (asta in cazul unui front panel usb). Evomag, ca restul magazinelor, isi seteaza preturile dupa testari permanente ale pietei, incercand sa-si maximizeze profitul oricand pot. Asta nu e un lucru rau, dar ei, si concurenta, ar trebui sa fie sinceri in privinta asta.

      3% e un procentaj nesimnificativ, inseamna 3 lei din 100 sau 30 din 1000, a 33-a parte. Si nu stiu de ce dar vad ca vor retrage acest voucher cand o sa il foloseasca din ce in ce mai multa lume, care in mod clar nu va fi cititoare lab501.

    10. Monstru Post author a scris pe:

      Imi pare rau ca esti pesimist, dar nu cred ca lucrurile stau chiar asa. Preturile evoMAg mi se par ok, in linie cu piata, iar 3% reducere inseamna ceva banuti care iti raman, nu ii dai, in primul rand. Iar in al doilea rand, nu ne asociem cu oameni neseriosi, deci iti pot garanta eu ca nu retrage nimeni nici un voucher atata timp cat lucram impreuna.

    11. mitica a scris pe:

      E buna colaborarea, e bine ca-i sustii, dar adevarul este ca evoMAG este in treimea cu adaosurile cele mai mari.Nu-s din cei ce sar calul exagerat, au poate 35% din vinzatorii on line cu preturi mai mari ca ei, dar si 60% cu preturi mai mici.Se poate verifica pe price.ro!Si asta in conditiile in care TOATE preturile de pe site-urile din Romania sint mai mari decit pe cele din afara.O fi vorba despre volume mici care nu pot obtine reduceri de la marii distribuitori internationali, despre lipsa notorietatii internationale, da’ cel mai probabil e lacomia.Noroc ca-s si din cei care se multumesc cu adaos mai mic! Si evoMAG nu-s printre ei!

    12. Monstru Post author a scris pe:

      Eu cred ca mai platesti uneori si serviciile, si mi se pare normal. Sa nu uitam ca 70% din e-tailerii autohtoni au fost inghititi in ultimii ani sau au dat faliment datorita adaosurilor minuscule…

      In fine, ce ma intereseaza pe mine este sa va ofer ceva voua, cititorilor. Asta pot face impreuna doar cu un magazin mare de a carui seriozitate trebuie sa fiu sigur.

    13. Vivio a scris pe:

      Mulțumim frumos pt. cadou!

    14. m1k a scris pe:

      Ma coafa mai bine un EMAG 🙂 dar merge si asa !
      Felicitari si multumim !

    15. Felicitari pentru initiativa si sper eu prin intermediul EvoMag sa va pice prin maini cat mai multe produse pentru review. 😉

    16. Valentin R. a scris pe:

      Sa fie intr-un ceas bun !

      In primul rand doresc sa va spun ca sunt placut surprins si impresionat de munca pe care o depuneti! Va doresc succes in tot ceea ce doriti sa intreprindeti.

      In ceea ce priveste evoMag am incercat prin 2011 sa cumpar de vreo doua ori de la ei, dar nu am reusit, intrucat prima oara nu mi-a raspuns nimeni la telefon – probabil am fost eu prea matinal sunand la 10:30 AM si ulterior la 11:00 AM – iar doua oara au fost indolenti si nu au putut sa-mi aduca produsul in aceiasi zi – desi sunasem pe la orele 12:00 AM – motiv
      pentru care am comandat de la o alta firma care mi-a adus produsul in cateva ore.

      Cat despre voucherul de 3% reducere, – apa de ploaie … preturile lor sunt oricum mai mari cu aproximativ 3-5 % decat ale concurentei. Cu toate ca inteleg incercarea de a face lobby pentru aceasta firma, – e firesc, doar sunteti parteneri -, va sugerez ca acesta sa se faca cu masura, incepand cu masuri cat mai mici.

      EvoMag nu are o imagine prea buna in randul cumparatorilor, fapt confirmat si de cei care au scris inaintea mea – exprimand nemultumiri personale obiective.

      Ma bucur pentru semnarea acestui parteneriat, intre Lab501 si evoMag, si sper sa fie o colaborare pe termen lung, astfel incat noi, cititorii, sa beneficiem de cat mai multe recenzii ale produselor din domeniul IT.

      Inchei cu un citat din Casablanca:

      “… I think this is the beginning of a beautiful friendship.”

    17. Monstru Post author a scris pe:

      Valetin – apreciem feedback-ul, dar nu vad prea multi nemultumiti pe aici. Cat despre lobby, nu fac lobby pentru nimeni – incerc sa va ofer ceva. Daca va incanta e ok, daca nu, nu va obliga nimeni, si asta cu magazinul online este tot o chestie de gust pana la urma.

    18. ropittbul a scris pe:

      misumisul +1
      mitica +1
      Valentin R +1

      Foarte clar trebuie sa fie faptul ca Lab501 trage caruta si nu invers.
      Dpmdv evomag a gresit total apeland la site-ul cel mai popular in felul acesta.
      In primul rand trebuia intai sa se aproprie de clienti cel putin la fel de bine cum face concurenta. Dupa care sa dea o lovitura de imagine cu Lab501 care sa intareasca relatia cu clientela.
      in felul cum o face evomag nu pare decat ca intinde mana dupa ajutor !

    19. Monstru Post author a scris pe:

      Pai…eu asta as numi apropiere de clienti, nu?

    20. ropittbul a scris pe:

      Eu care sunt client nu o numesc apropriere. Aia se face prin pret , discount , oferte etc ! Exact ce spun mai sus colegii .

    21. Monstru Post author a scris pe:

      Deci asta nu e discount…?

      Eu va inteleg parerile, dar cred ca ar fi ok sa fim corecti. Cand cineva iti ofera o reducere, cum poti sa te plangi ca nu se apropie de tine facandu-ti un discount? Nu inteleg,…

    22. ropittbul a scris pe:

      Crede-ma ca nu am semnat nici un contract de publicitae cu vreun shop online 🙂
      Din experienta dobandita pe buzunar , am ajuns tras concluziile de mai sus .
      Iar discountul ala de 3% ( dc nu gresesc la asta te-ai referit ) dc il scazi din pretul care este cu cateva procente mai mare ca la alte shop-uri tot acolo ajungi.
      Tare as vrea sa ma bombardeze pe mail evomag cum fac altii cu oferte care mai decare mai lipicioase . TVA inapoi de ex , cupon cadou etc.
      Este doar parerea mea , sunt convins ca sunt altii mult mai norocosi ca mine si sunt foarte multumiti de srviciile evomag.
      Pana la urma se rezuma doar la gust nu ?

    23. Monstru Post author a scris pe:

      Cred ca ati inteles foarte gresit acest articol. Ma intereseaza parerea voastra in legatura cu aceasta colaborare, dar nu ma intereseaza sugestiile si reclamatiile evoMAG, pentru asta ii puteti contacta pe ei.

      Nu iti place oferta, chiar poti sa nu profiti de ea, ca nu e obligatoriu. Nu iti place magazinul chiar poti sa iei din alta parte, e normal sa ai preferinte. Dar sa incerci sa imi arati cat de “cah” sunt cei alaturi de care incerc sa ofer ceva, cand am SUTE de plangeri pe forum legate de magazinele care iti trimit tie ofertele alea lipicioase si la o prima cautare la misto iti arat oricand 20 de produse mai ieftine la evoMAG decat la x sau y mi se pare deplasat…

    24. Razvan a scris pe:

      Nu am mai cumparat pana acum de la evoMAG, asta si din cauza ca probabil nu au cele mai mici preturi (de obicei folosesc price.ro cand caut ceva), dar nu vad partea negativa a unei astfel de colaborari. Poate vom avea parte de mai multe review-uri pe viitor , cine stie.

    25. Salut,
      Am citit, si am citit. Imi pare rau sa vad persoane care nu apreciaza in comentarii acesta colaborare benefica dar in spate comanda fara nici o retinere.

      Si celor care au comandat si au laudat initiativa (pana la urma aduce un plus, oricat de carcotasi sunteti) si celor care nu au laudat initiativa, noi cei de la evoMAG.ro – VA MULTUMIM!

      Patrascu Mihai
      CEO evoMAG.ro

    26. Sorin a scris pe:

      Un site de referinta de unde incep sa caut, este eMag, pentru comment-urile utilizatorilor, pro si contra, pentru informatiile utile. Si daca in plus, Lab501 testeaza, aceasta nu poate reprezenta decit o si mai mare incredere in acel produs. Ca idee, am toata increderea in tomshardware.com. Cautarea o extind apoi si pe alte site-uri, pentru acelasi produs, si se stie foarte bine ca in alta parte (nu spui unde) se gaseste preturi (mult) mai mici: cautatorii stiu de ce !! Am cumparat de la eMag si voi mai cumpara, dar nu ma pot limita doar la o singura sursa. Colaborarea cu Lab501 este benefica pentru toti, pentru ca va reprezenta un plus de incredere, un lucru extrem de rar in ziua de azi. Felicitari Lab501. Felicitari eMag.

    27. Monstru Post author a scris pe:

      Frumos Sorin, doar ca este vorba de evoMAG, nu emag 🙂

    28. Cezar Toader a scris pe:

      Este foarte trist felul in care Dl. Patrascu Mihai, director al Evomag intelege sa isi respecte clientii.
      Acum mai bine de 1 an am trimis spre garantie unul din cele 2 monitoare Philips pe care au aparut pete negre mari de dimensiunea 5-6 cm. Garantia a fost refuzata pe motiv ca ar fi fost lovite. Mentionez ca ercranul era intact si nu prezenta nici un fel de urme de lovituri (pe forumuri am gasit ca samsung si philips ar fi avut astfel de probleme cu unele loturi de ecrane.

      Avand in vedere refuzul de a ne repara/inlocui produsele aflate in garantie am facut plangere in instanta. Dupa cateva termene am primit un telefon de la Dl Mihail prin care ne ruga sa renuntam la acest proces promitand ca va rezolva el aceasta problema.

      Dupa cateva luni Evomag nu numai ca nu a rezolvat la aceasta problema dar a mai si continuat procesul cerand cheltuieli de judecata de cca 1180 ron.

      Deci pe langa cele 2 monitoare defectate in mai putin de 1 an, mai trebuie sa platesc inca pe atat valoarea lor.

      Luati aminte ca a primi garantie nu e totuna cu a beneficia de garantie.

      fostul client Evomag

      Cezar Toader

    29. Robert a scris pe:

      Cu siguranta aceasta colaborare este una constructiva! E adevarat ca pretul reprezinta aspectul cel mai important pentru majoritatea clientilor, totusi, eu am impresia ca piata a devenit “usor mai educata” in privinta achizitiilor in ultimii 2 ani!

    30. eudan62 a scris pe:

      Bună ziua.Voucher-ul pentru reducere pe evoMAG mai este valabil ?Am încercat astazi să fac comandă şi nu merge.Mulțumesc pentru răspuns anticipat.

    Lasa-ne un comentariu: