Jetway HA07-Ultra Review

Scris de: , in categoria: Placi de baza, in 6 April, 2009.

Primul joc rulat este Crysis Warhead – urmarea seriei de succes Crysis. Jocul urmareste aventurile lui Psycho, care s-a dus sa lupte pe partea opusa a insulei. Grafica este in mare masura la fel cu cea a jocului original, ceea ce ne intareste ideea ca Warhead este mai mult un expansion-pack de sine statator decat un joc nou. Pentru testare am folosit benchmark-ul Framebuffer Crysis Benchmark Tool pe harta ambush cu preset-ul PERFORMANCE, DirectX 9, noAA, noAF. Placa video s-a descurcat decent, facand ca jocul sa se miste fluent la rezolutia de 1024×768 obtinand 31.7FPS, dar in rezolutia 1280×1024 (cea mai folosita in momentul de fata) framerate-ul a scazut sub limita jucabilitatii, obtinand numai 20.6FPS.

Apoi a fost randul Far Cry 2, care este bazat pe noul motor grafic Dunia, dezvoltat si implementat de UbiSoft. Acest motor grafic foloseste niste tehnici de afisare impresionante, cum ar fi iluminare HDR (High Dinamic Range) sau procedee de afisare a umbrelor in timp real (soft real-time shadows). Pentru testele noastre am folosit utilitarul de benchmark integrat ruland demo-ul “Ranch Medium”. Am testat folosind preset-ul Medium, iar modul de randare ales a fost DirectX 9.

Shooter-ul la persoana intai Enemy Territory : Quake Wars se desfasoara in universul SF al familiei Quake si necesita colaborarea mai multor clase pentru a completa o anumita sarcina pe o harta. In modul single-player jucatorul castiga experienta care poate fi folosita pentru a cumpara imbunatatiri pentru clasa din care face parte. Jocul se bazeaza pe motorul Doom 3, elaborat de id Software, dar au fost introduse cateva facilitati dintre care MegaTextures este cea mai importanta (lumea exterioara este redata mult mai detaliat).

Strategia in timp real (RTS) Company of Heroes se desfasoara in timpul celui de-al doilea razboi mondial unde jucatorii trebuie sa lupta pentru eliberarea de sub stapanirea germana. Acesta este primul joc care foloseste noul motor grafic Relic, numit “Essence Engine” care include suport pentru iluminare HDR (High Dynamic Range), Shader Model 3.0, normal mapping, iluminare si umbre dinamice. Setarile folosite pentru testare pot fi urmarite mai jos.

Rezultate obtinute:

1024×768    -> 44.1fps
1280×1024  -> 30.8fps

Actiunea strategiei in timp real (RTS) World in Conflict elaborata de Massive Entertainment se desfasoara in 1989 introducand jucatorul intr-un conflict imaginar in timpul colapsului Uniunii Sovietice. Motorul grafic Masstech al celor de la Massive foloseste din plin tehnici de detaliere care permit jucatorului sa apropie sau sa departeze scena, obtinand o redare de inalta fidelitate si cu un numar mare de efecte a luptelor. Am folosit benchmark-ul integrat in joc cu detaliile setate pe Medium, noAA, noAF.

Rezultate obtinute:

1024×768    -> 20fps
1280×1024  -> 14fps

Folosind “batranul” motor grafic Half Life 2, Left for Dead arata foarte bine si a inregistrat in laboratorul nostru cel mai mare consum si cea mai mare caldura degajata din partea placilor video. Setarile de calitate ale jocului au fost la Medium, iar setarea de Anisotropic Filtering (AF) a fost setata pe modul Trilinear.

Rezultate obtinute:

1024×768    -> 40.59fps
1280×1024  -> 27.61fps

Comentarii

Un comentariu la: Jetway HA07-Ultra Review

  1. Si mie mi se pare ca designul e intr-adevar mai putin reusit. Dar pentru o placa de baza care sta ascunsa in PC, nu e chiar asa de important.

Lasa-ne un comentariu: