GIGABYTE TweaKING – Paris, 26-28 Octombrie
TweaKING – 3DMark 2001
.
Ei bine, aceleasi cerinte s-au aplicat si in cazul celui de-al doilea concurs. Astfel, obtinerea unui BCLK cat mai ridicat, impreuna cu folosirea unei combinatii cat mai performante de frecventa si latente pentru memorii au reprezentat cerinte obligatorii pentru a obtine un scor cat mai bun. Acestor cerinte li s-a adaugat insa si factorul placa video, obtinerea unor frecvente cat mai mari pentru GPU, shadere si memorii fiind cruciala in aceasta proba.
Dupa incheierea etapei de SuperPI 32M, am inceput foarte increzatori ce-a de-a doua etapa. Setarile pe care le-am folosit ne-au permis obtinerea unui framerate impresionant in testele din 3DMark 2001. De asemenea, placa video ne-a permis folosirea unor frecvente competitive (770/1300). Astfel, in momentul in care am inceput sa rulam primele teste si sa incercam sa maximizam pe cat posibil rezultatul in Nature, ne-am dat seama ca avem la dispozitie un set-up de locul intai. Acest aspect ne-a fost confirmat si de prietenii nostrii din echipa Turciei, care obtineau frame-uri putin mai slabe decat ale noastre in fiecare test. Din pacate, desi scorul in fiecare sub-test era absolut imbucurator, pana la finalul competitiei nu am reusit sa rulam toate testele pentru a obtine un scor. Imi este pur si simplu rusine cand ma uit inapoi si imi dau seama ca platforma Lynnfield ne-a pacalit ca la carte, iar noi nu ne-am dat seama pana la final care era problema de fapt.
Astfel, dupa ce rulam 3-4 teste, indiferent ce test rulam, acesta crapa in mod aleatoriu, intr-un mod care indica foarte clar probleme cu placa video. Am incercat toate combinatiile de frecvente posibile pentru GPU si GDDR, dar nu am reusit sa obtinem stabilitate, desi Nature, daca il rulam primul, putea fi executat cu frecvente destul de mari. Doar dupa ce s-a terminat competitia ne-am dat seama ca problema venea de la controller-ul PCI-E integrat in procesor, acesta fiind usor instabil pentru BCLK-ul folosit. Desigur, tinand cont ca nu am avut nici un fel de problema in SuperPi 32M, nici nu ne-am pus problema ca BCLK-ul ar putea cauza problemele noastre, fiind evident ca partea video era problema. Si asa a si fost, partea video era problema, numai ca era vorba despre partea video din procesor. Din acest motiv, nu am reusit sa obtinem nici un rezultat. Acest lucru se datoreaza si modului in care am abordat aceasta proba, mai precis totul sau nimic. Si sincer sa fiu, regret faptul ca nu am identificat problema, dar nu regret ca nu am obtinut un rezultat mediocru folosind setari mai relaxate, atat timp cat stiam ca putem obtine primul loc. Prietenii nostrii hey si tosunerMC au reusit totusi sa stabilizeze platforma folosind aceste setari, si au castigat competitia intr-un mod foarte elegant. I-au urmat cei din echipa Belgiei, iar locul al treilea a fost obtinut de echipa Norvegiei. Felicitari tuturor!
.
Locul 3 – Norvegia
.
Locul 2 – Belgia
.
Locul 1 – Turcia
.
Happy clockers
Comentarii
Epic!
imi place posterul
super tare faza cu gigabyte !
Pingback: GIGABYTE TweaKING – Paris, 26-28 Octombrie
Cele mai recente stiri
GamesCom 2024 – NVIDIA
Scris in 29 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi Intel Z890
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – be quiet!
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi AMD X870 / X870E
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – DeepCool
Scris in 22 August, 2024.
Computex 2024 – Sharkoon
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ASRock
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – EKWB
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – G.Skill
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ID-Cooling
Scris in 11 June, 2024.
Articole Gaming
Alte articole
Syndication
Viziteaza-ne pe Facebook
Urmareste-ne pe Twitter
Vezi ce facem pe YouTube