Review – Sistem Gaming Tomahawk by ITD Custom Works

Scris de: , in categoria: Diverse, Featured Articles, in 10 December, 2020.

Tomahawk by ITD Custom Works

Ce spuneti? Prea multe articole in ultima vreme? Apai ce sa facem, dragii monstrului, daca producatorii sunt harnici si lanseaza produse noi intr-un ritm nemaivazut pana acum, noi incercam sa tinem pasul cu ei si va prezentam produsele pe masura ce ajung in laborator. Saptamana aceasta, de exemplu, v-am povestit despre sisteme de racire de tip AIO, dar mai ales despre monstruosul AMD Radeon RX 6900XT, varful de gama care marcheaza revenirea celor de la AMD in segmentul high-end. Ce am putea sa publicam dupa un astfel de monstru, fara a ramane complet in umbra acestuia?

Ei bine si noi ne-am pus aceasta intrebare, iar intamplarea a facut ca saptamana aceasta sa primim la teste ceva cu adevarat interesant, ceva conceput si asamblat in Romania. Da, stiu, componentele se fabrica in general in China, insa noi discutam despre un sistem ITD Custom Works. Ce inseamna ITD Custom Works, va veti intreba. Ei bine, Custom Works cred ca este destul de simplu de explicat – discutam despre sisteme construite la comanda, care permit personalizarea configuratiei, personalizarea aspectului, ba chiar si utilizarea unei solutii de racire de tip circuit cu lichid asamblat la comanda.

ITD inseamna IT Direct, unul dintre primii importatori din Romania care au acordat o atentie sporita entuziastilor, intr-o vreme in care asa ceva era de neconceput, in urma cu mai bine de 16 ani. Unii dintre voi ii cunoasteti datorita magazinului on-line IT Direct, altii poate ati auzit de ei prin prisma brand-urilor pe care le distribuie, printre acestea numarandu-se Seasonic, Corsair, GIGABYTE, Raijintek si Synology, ca sa amintim doar cateva.

Cert este ca in urma cu mai bine de un an, IT Direct au lansat gama de produse ITD Custom Works, care a pornit de la 4 sisteme, in momentul lansarii, ajungand la 12 sisteme in momentul de fata. Discutam despre sisteme desktop echilibrate, asamblate cu atentie, care permit modificarea configuratiei, personalizarea anumitor elemente ale carcasei, cum ar fi geamul / panoul lateral, sau utilizarea unor solutii de racire avansate, de tip custom loop.

Stiu, stiu, majoritatea cititorilor LAB501 prefera sa isi asambleze singuri desktop-ul – in fond, asta este una dintre marile placeri pe care le avem ca pasionati in acest domeniu, iar daca discutam despre un custom build, cu atat mai bine. Totusi, chiar si printre noi exista pasionati care fie nu dispun de timpul necesar configurarii si asamblarii unui sistem, fie nu au cunostintele necesare unei asemenea indeletniciri, drept urmare prefera sa apeleze la experti. Si daca faceti parte din una dintre aceste categorii, iar sistemele brand disponibile in magazine nu sunt suficient de apetisante pentru voi, atunci s-ar putea ca sistemele ITD Custom Works sa fie exact ceea ce aveati nevoie.