Computex 2014 – Deutsche Messe promoveaza CeBIT-ul la Computex

Scris de: , in categoria: Stiri, in 19 June, 2014.

Computex este a doua expozitie IT din lume – multi ani faimosul CeBIT, organizat in Hannovra, Germania a fost prima expositie ca si numar de vizitatori. Dupa cum stiti, CeBIT a fost una dintre expozitiile noastre favorite, impreuna cu IDF si Computex. Problema este ca CeBIT s-a orientat mai mult catre zona b2b in ultimii ani, iar mari nume din industrie(GIGABYTE, Nvidia, Asus, MSI etc.) au incetat sa mai participe. Si, dupa cum stiti cu totii, participam la astfel de evenimente pentru a le aduce cititorilor nostri ultimele stiri. Daca marii producatori nu sunt prezenti, nu avem prea multe de vorbit despre acel eveniment, asadar nu are rost sa participam.

De asemenea, organizatorii MWC Barcelona imping CeBIT dincolo de data normala(prima saptamana din martie) si din ce in ce mai multi oameni participa la MWC, prin urmare CeBIT a ajuns intr-un con de umbra in ceea ce priveste clientii, companiile orientate catre clienti si media IT. Pentru a rezolva aceasta problema, Deutsche Messe (compania care organizeaza CeBIT) a facut publicitate evenimentului intr-un mod original, chiar in inima Computex 2014. In fata cladirii Nangang s-a putut observa un banner de mari dimensiuni care anunta editia viitoare a CeBIT-ului(2015). Dar a fost si un alt mod ingenios de a face reclama, sub forma unor promoteri care umblau cu un mare steag pe care scria “Bere gratis. Munchner Halle”.

Ei bine, pentru cei care nu stiu, Munchner Halle este o sala imensa, localizata in ograda CeBIT, in Hannovra, unde se tine un mic festival Oktoberfest in fiecare seara. Imaginati-va un local traditional bavarez care poate acomoda 400 de oameni, unde o trupa canta cantece care merg de minune alaturi de o bere, iar domnisoare bavareze va aduc litri de bere si shoturi Jager. Ei bine, pentru cei care au fost acolo, semnul “Munchner Halle” va aduce cu singuranta inapoi amintiri placute despre orasul numit in mod normal “Hangover” in loc de Hanover. Si dupa cum se spune, ce se intampla in Hangover, ramane in Hangover.

Va puteti imagina ca am fost intrigat de reclame, asa ca am luat cateva cupoane pentru bere gratis si am cautat standul lor. Tot ce aveai de facut era sa lasi cartea ta de vizita si un cupon si primeai o bere gratis. Din pacate, nu a fost bere germana, dar oricum, un mod rasunator de a face reclama!!!

 
CeBIT1

CeBIT2

Comentarii

Lasa-ne un comentariu: