Flanco demareaza programul “Rabla” pentru monitoarele LCD
Programul “Rabla” ajunge şi la monitoarele LCD prin intermediul reţelelor Flanco şi Flanco World
În perioada 30 martie-19 aprilie, clienții magazinelor Flanco pot achiziționa monitoare LCD marca LG cu o reducere de 100 lei, în schimbul unui monitor sau televizor vechi pe care îl reciclează
București, 02 aprilie 2009: Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România a lansat o campanie de reciclare prin care oferă în magazinele grupului o reducere de 100 lei la achiziționarea unui monitor LCD marca LG.
Prin intermediul acestei acțiuni de buy-back, clienții pot achiziționa un monitor LCD de 19” sau 22”, cu o reducere de 100 lei la predarea unui monitor sau televizor funcționabil sau nu, indiferent de marcă. Campania se desfășoară până în data de 19 aprilie, în toate magazinele Flanco și Flanco World.
”În ultima perioadă, tot mai multe companii s-au implicat în asemenea campanii de buy-back, programele de electrocasnice fiind deja binecunoscute. Acest tip de acţiune trebuie privit ca o oportunitate atât pentru companii, care învață astfel să devină mai deschise față de nevoile consumatorilor, cât și pentru clienți, care au posibilitatea de a-și înlocui aparatele electronice vechi cu produse moderne, de ultimă generație, la prețuri foarte accesibile. Un alt aspect foarte important este faptul că, prin astfel de programe, susținem implicarea companiei în acțiuni de protecție a mediului”, a subliniat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Campania face parte dintr-un amplu program de reciclare, susținut de Flamingo International și de mărcile partenere, ce are ca scop atât stimularea vânzărilor, cât și încurajarea comportamentului responsabil în rândul consumatorilor, care pot renunța la electronicele vechi în schimbul unora noi, care utilizează o tehnologie modernă și sunt mai rentabile din punct de vedere al consumului energetic.
De la începutul acestui an, retailerul a lansat campanii de buy-back pentru o serie întreagă de produse, printre care și electrocasnice. Actuala campanie este realizată cu sprijinul Asociației Environ și face parte din oferta promoțională de Paște pe care Flamingo International o propune clienților săi.
.
.
Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performanţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent, există 29 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale țării.
Reţeaua Flanco World presupune magazine cu suprafeţe de vânzare mari (1.000 m² – 3.000 m²), care oferă clienţilor o experienţă de cumpărare unică, prin varietatea produselor disponibile, precum şi printr-o gamă largă de servicii pre şi post vânzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clienţilor săi, pornind de la servicii de creditare, consultanţă în vânzări şi până la servicii de întreţinere şi service.
Înființat în anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distribuție de componente IT din România, incluzând, în portofoliul său, 100 de vendori și 5000 de repere, cuprinzând tot ceea ce este esențial în termenii distribuției de componente IT&C și Audio-Video pe piața locală.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.
În prima jumătate a anului 2008 grupul Flamingo International intră puternic pe piaţa de retail online dorind consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală şi în mediul online, prin deschiderea propriului magazin eFlamingo (www.eflamingo.ro). Strategia de poziţionare pe această piaţă se bazează pe o politică de preţuri competitive, promoţii dedicate mediului online, disponibilitatea celor mai recente produse în domeniul IT%C, în exclusivitate pe piaţa românească, precum şi oferta diversificată.
Prin intermediul serviciilor oferite, gratuitatea transportului, precum şi livrarea imediată a produselor disponibile în stoc www.eflamingo.ro îşi propune să devină unul dintre liderii retailului electronic din România.
Comentarii
Nu stiu cum e in magazinele propriu zise, dar pe site au putine tare produse la categoria monitoare.
eu vreau sa va adresez io intrebare.pot face un card de cumparaturi la dv.daca sunt restant la alta banca?
Pingback: Flanco demareaza programul “Rabla” pentru monitoarele LCD