NVIDIA “The Way It’s Meant to be Played” Event in Montreal

Scris de: , in categoria: Editoriale, in 23 October, 2013.

_MG_3943

 

Marea zi a sosit, evenimentul “The Way It’s Meant to be Played” incepe lejer cu o discutie generala despre industria jocurilor pentru PC. Noi cum suntem mai practici am vanat noutatile, asadar primul lucru interesant pe care ne-au picat ochii a fost urmatorul chip Tegra. Acesta poarta numele intern de Project Logan si va incorpora practic acelasi CPU prezent in actualul Tegra 4 (4+1 Cortex A15) dar GPU-ul va fi bazat pe arhitectura Kepler cu 192 CUDA Cores. Acesta va fi semnificativ mai performant decat actualul Tegra 4, iar in Montreal am putut vedea animatii programate live folosit o platforma de dezvoltare Project Logan pe care o aveti si in poza de mai jos.

 

_MG_4001

_MG_4073

 

Tot anul viitor se va lansa si FLEX, o arhitectura unificata de PhysX folosind GPU-ul. Astfel dezvoltatorii vor putea programa mai usor si jocurile vor deveni mai realiste. FLEX poate unifica elementele de fizica solide si lichide, acest lucru permitand interactiuni naturale intre acestea precum se poate vedea si in imaginile de mai jos.

 

_MG_4011

_MG_4019

_MG_4028

 

Urmatoarea tehnologie anuntata este destinata tot dezvoltatorilor de jocuri si se numeste GI Works. Aceasta le va usura munca, oferindu-le iluminare globala in mod real-time, fiind de altfel si scalabila.

 

_MG_4060

 

Tot din aceeasi categorie face parte si Flame Works care, dupa cum ii spune si numele, poate crea flacari volumetrice extrem de credibile. Acestea sunt dinamice in functie de continutul scenei, adica pot ocoli obstacole si crea umbre.

In continuarea evenimentului am putut vedea prezentari de la creatorii Batman: Arkham Origins precum si de la cei de la Ubisoft care ne-au prezentat Assasin’s Creed 4: Black Flag precum si un demo din Watch Dogs (care a fost si amanat de altfel).

 

_MG_4063

_MG_4066

 

Comentarii

11 comentarii la: NVIDIA “The Way It’s Meant to be Played” Event in Montreal

  1. meseriasugt a scris pe:

    Trebuia sa incepi cu ultima poza de pe prima pagina 🙂

  2. DeMons a scris pe:

    “O arhitectura unificata de PhysX folosind GPU-ul. Astfel dezvoltatorii vor putea programa mai usor si jocurile vor deveni mai realiste. FLEX poate unifica elementele de fizica solide si lichide, acest lucru permitand interactiuni naturale intre acestea precum se poate vedea si in imaginile de mai jos.”

    Va mergea doar pe placiile video nvidia? Daca da,bad. Noroc cu Havok.

    G-Sync

    Da.. 100-150euro in plus la monitoare.

  3. Otman a scris pe:

    Ma bucur sa va vad la toate evenimentele importante din domeniu.
    Good job.

  4. Costi a scris pe:

    Pe cine am văzut la Linus în video?! :-“

  5. Lucian a scris pe:

    Frumos articol, felicitări!

  6. Madalin Sabin a scris pe:

    lupta intre nvida si amd devine insfarsit ceva bun si pentru gameri nu o noua mina de aur o placa video devine concurenta mai vizibila

  7. Cristi a scris pe:

    Wow, sa fii martor live cand se scrie storia gamingului nu e de colea. Si in ce companie…Felicitari pentru articol. Cam soft, nu supara pe nimeni. De ce? 🙂

  8. Tib a scris pe:

    @Costi, tocmai vroiam sa zic acelasi lucru :D. Lab501 FTW :D. http://youtu.be/7htgmE49QRA?t=11m20s

  9. Monstru a scris pe:

    Cristi – ce ar trebui sa supere pe cine? Ca mie imi scapa…

  10. De cateva zile bune eu ma cert cu caculatorul pentru ca nu are patru nuclee, aveti idee cat costa cel mai ieftin calculator ce poate suporta acesta performanta?
    Din cate am vazut cele cu i7 au patru nuclee, gresesc?

  11. CatalinC a scris pe:

    Am mai citit si pe celelalte site`uri despre eventul Nvidia . Personal consider ca John a fost “vandut” un pic cu G-sync si Mantle .

    – G-Sync imbunatateste jitter`ul si artefactele daca compul tau nu merge cu minim 60 fps . O tehnologie foarte buna , daca implementarea nu ar costa o tona de bani si s-ar face software . Ce se intampla insa cand ai ultimul I5 si placa high end . Eu personal pe o singura placa video nu am vazut artefacte suparatoare , si nici nu am avut probleme cu driverele ( atat AMD cat si Nvidia )

    – Mantle este un API low level care imbunatateste pana la 6x performanta . Acuma nu stiu cum sa zic , insa eu zic ca o imbunatatire in performanta = imbunatatiri de texturi / efecte / continut mai mare de content , lume mai mare . Nu exista motiv contra tehnologiei , totusi domnu John a zis ca e de “importanta scazuta “. Total sellout pentru Nvidia care se zgarie acuma .

Lasa-ne un comentariu: