NVIDIA “The Way It’s Meant to be Played” Event in Montreal
Ganduri de final
Au fost cateva zile frumoase petrecute in Montreal, am intalnit oameni noi si am aflat despre planurile NVIDIA pentru viitor. Daca prima zi a evenimentului a fost de incalzire facand cunostinta cu cateva tehnologii interesante pe care cu siguranta le vom intalni si aprecia in viitoarele jocuri, cea de-a doua zi a fost intr-adevar un tur de forta.
Tehnologia G-Sync este cu siguranta ceva care va schimba fata jocurilor ce vor aparea si mi-as dori s-o vad implementata in orice monitor mainstream si high-end destinat gaming-ului. O problema ar putea fi pretul panoului care trebuie sa fie capabil de rate de refresh de 144Hz precum si costul separat al modulului G-Sync. Daca ai o placa video capabila sa duca orice joc cu minimul de 60 fps presupunand un monitor cu rate de refresh de 60Hz, atunci tehnologia G-Sync nu prea isi fata simtita aparitia. Oricum, vom vedea care va fi raspunsul pietii la aceasta tehnologie si sper, pentru binele NVIDIA, sa nu aiba aceasi soarta ca si 3D Vision.
Shadowplay si streaming-ul prin Twitch sunt utile pentru gameri, ceva ce trebuia demult scos pe piata in opinia mea. Despre Gamestream pe de alta parte nu stiu ce sa cred, e o solutie mult prea complicata si ai nevoie de mult prea multe accesorii pentru a-l face functional. Daca ai toate cele necesare prin casa e bine, altfel nu prea are sens sa iti cumperi Shield numai pentru a te juca pe TV atunci cand calculatorul este in camera vecina. Decat sa imi cumpar si sa configurez atatea chestii mai bine mut PC-ul temporar in living, nu?
Nu am putut sa plec de la eveniment pana nu mi-am facut o poza cu John Carmack, cel care ne-a facut tuturor copilaria mai frumoasa cu jocuri ca Wolf3D, Commander Keen, Doom, Quake sau Rage. Vorbind cu el este fascinant, un om de o modestie si de o inteligenta desavarsita. Momentan, John nu se mai ocupa de jocuri ci detine functia de Chief Technology Officer la compania Oculus VR.
Comentarii
Trebuia sa incepi cu ultima poza de pe prima pagina 🙂
“O arhitectura unificata de PhysX folosind GPU-ul. Astfel dezvoltatorii vor putea programa mai usor si jocurile vor deveni mai realiste. FLEX poate unifica elementele de fizica solide si lichide, acest lucru permitand interactiuni naturale intre acestea precum se poate vedea si in imaginile de mai jos.”
Va mergea doar pe placiile video nvidia? Daca da,bad. Noroc cu Havok.
G-Sync
Da.. 100-150euro in plus la monitoare.
Ma bucur sa va vad la toate evenimentele importante din domeniu.
Good job.
Pe cine am văzut la Linus în video?! :-“
Frumos articol, felicitări!
lupta intre nvida si amd devine insfarsit ceva bun si pentru gameri nu o noua mina de aur o placa video devine concurenta mai vizibila
Wow, sa fii martor live cand se scrie storia gamingului nu e de colea. Si in ce companie…Felicitari pentru articol. Cam soft, nu supara pe nimeni. De ce? 🙂
@Costi, tocmai vroiam sa zic acelasi lucru :D. Lab501 FTW :D. http://youtu.be/7htgmE49QRA?t=11m20s
Cristi – ce ar trebui sa supere pe cine? Ca mie imi scapa…
De cateva zile bune eu ma cert cu caculatorul pentru ca nu are patru nuclee, aveti idee cat costa cel mai ieftin calculator ce poate suporta acesta performanta?
Din cate am vazut cele cu i7 au patru nuclee, gresesc?
Am mai citit si pe celelalte site`uri despre eventul Nvidia . Personal consider ca John a fost “vandut” un pic cu G-sync si Mantle .
– G-Sync imbunatateste jitter`ul si artefactele daca compul tau nu merge cu minim 60 fps . O tehnologie foarte buna , daca implementarea nu ar costa o tona de bani si s-ar face software . Ce se intampla insa cand ai ultimul I5 si placa high end . Eu personal pe o singura placa video nu am vazut artefacte suparatoare , si nici nu am avut probleme cu driverele ( atat AMD cat si Nvidia )
– Mantle este un API low level care imbunatateste pana la 6x performanta . Acuma nu stiu cum sa zic , insa eu zic ca o imbunatatire in performanta = imbunatatiri de texturi / efecte / continut mai mare de content , lume mai mare . Nu exista motiv contra tehnologiei , totusi domnu John a zis ca e de “importanta scazuta “. Total sellout pentru Nvidia care se zgarie acuma .
Pingback: Tehnologia AMD FreeSync va fi adoptata de VESA - lab501
Cele mai recente stiri
GamesCom 2024 – NVIDIA
Scris in 29 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi Intel Z890
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – be quiet!
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi AMD X870 / X870E
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – DeepCool
Scris in 22 August, 2024.
Computex 2024 – Sharkoon
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ASRock
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – EKWB
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – G.Skill
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ID-Cooling
Scris in 11 June, 2024.
Articole Gaming
Alte articole
Syndication
Viziteaza-ne pe Facebook
Urmareste-ne pe Twitter
Vezi ce facem pe YouTube