Fire Strike Extreme
3DMark ne indica destul de precis in acest caz situatia pe care o vom intalni in jocuri, rezultatele fiind foarte apropiate. Totusi, asa cum veti putea vedea pe pagina urmatoare, 8600K si 8700K reusesc sa se impuna si la acest capitol.
Multumim LAB501, you rock!!!
Nu ma asteptam sa va vad aici. 🙂
https://www.techpowerup.com/237434/core-i7-8700k-reviewed-by-lab501
Noapte buna AMD
Sexy acel 8600k, desi nu e un gaming monster si inca diferentele fata de 7700k sunt minime, e foarte interesant ca raport perf./watt. Bun in aplicatiile multithreaded pentru care 6c > 8t.
Daca ramaneau compatibile cu Z270 violau efectiv vanzarile. Dar asa doar le vor atinge putin pe crac, mai ales cu pretul crescut.
Daca e sa comparam 7600k cu 1600x si sa plusam cu un 8600k, intrebarea ramane: ai nevoie de 12 threaduri? Chiar ai nevoie de 12 threaduri?
Oricum, AMD fanboys be like: https://www.askideas.com/media/30/Funny-Sweating-Man-Image.jpg
Face-ti si voi niste grafuri mai bune pentru benchmarkuri. Nu se intelege nimic, care culoarea exacta pentru procesorul x si y si z.
Vad acolo 3 versiuni de verde, dracu stie care e care.
Stiu ca sunt mai greu de citit, dar de la Bulldozer incoace au devenit trademark mondial 🙂
Lasa ca pana la Ice Lake schimbati si graficele sa fie mai lizibile 🙂
Trademark mondial…dar ce fel de trademark!? Nu bun din nefericire. Adică serios dureaza 3 minute sa deschizi poza intr-un program de editare oricare ar fi el si sa scrii numele procesorului in stanga, in dreptul barei cu scorul. Acum ca toata lumea e cu ochii pe voi si aveti un world first bench din cate stiu, umul care va fi foarte dezbatut, aveti si o responsabilitate pe masura. Serios…modificati va rog chart-urile alea pana nu le vede mai multa lume. Ne facem de rușine.
În rest excelenta treaba, bravo, tot asa (doar cu grafice mai clare;) )
Mulțumim de review!
La asta ma refeream…primul world first l-am avut cu muuulti ani in urma.
In rest, folosesc graficele astea de 10 ani … prin comparatie cu numarul cititorilor numarul de plangeri este destul de mic 🙂
Monstrule ce vor astia de la Guru3d? (Another Core i7 8700K review leaks today, this time in Romania. As you guys know, most EU media isn’t seeded processors for reviews anymore by Intel (it’s like we do not exists to Intel). So when some media then get their hands on some samples, why then abide an embargo right?
So you can’t really blame them. This time it is lab501 pushing the results as Monstru posted a review. )
Semantica man – ei au NDA pe 5 si trebuie sa explice cititorilor de ce nu au publicat.
In primul rand felicitari pentru review.
Subscriu si eu ca sunt greu de citit graficele.
@Ionut Mie mi se par intuitive totusi, trei culori ce se repeta pentru a separa produsele aflate in apropiere, dupa care barele sunt in aceeasi ordine ca produsele din lista din dreapta.
@Monstru Mult mai bine ar fi daca produsele ar fi in linie cu barele lor, asta ar face citirea graficelor mult mai simpla, dar presupun ca graficele sunt generate in excel si acest lucru este mai greu de facut.
N-am citit tot reveiw-ul deocamdata, dar pe prima pagina cu teste, Handbrake, ai scris:
“[…] 8600K […] overclockat reuseste sa intreaca pana si modelul de varf, 8700K.Acesta se apropie periculos de mult de performanta octo-core-ului Ryzen 1800X […]”
Iar in grafic valorile sunt (de sus in jos, ordinea in care apar):
1800x – 48
8700k – 47
8600k – 5.1GHz – 49
8600k – 50
Ceva nu este in regula, in text ai scris ca 8600k overclockat intrece 8700k, ceea ce in tabel nu se reflecta. Mai departe, 8700k se apropie de 1800x, dar in grafic il depaseste. Care din ele reflecta realitatea, textul sau graficul?
In handbrake rezultatul este masurat in secunde – procesorul mai rapid (valoarea mai mica) este mai bun
Va rog testati aceste procesoare in gaming cu 1080Ti la rezolutiile 2560 x 1440 si 3840 x 2160. La rezolutii mari ar trebuii sa se vada diferentele mai bine…
Multumesc.
Daca tot a aparut trendul, Monstrule, schimbati si voi graficele-alea 😀
Iar untura de viezure da si ea de munca la delidderi, ce-i rau in asta ? 😀
Nu pot intelege reply-uri precum “Noapte bună AMD”. Nu v-ați săturat de lipsa de concurenta si urmările ei ? Nu v-ați săturat ca Intel sa lanseze procesoare cu îmbunătățiri “doar pe hartie” si sa va taxeze si pentru un nou chipset ? Înțelegeți că o piata monopolizata nu este benefica pentru consumatori !!!
Felicitari pentru review!
@Cristi: ca fanboy AMD astept cu nerabdare sa apara in magazine Coffe Lake. AMD vor umbla putin la preturi, iar eu poate prind un Ryzen 5 sau 7 cu pret mic, mai ales a vine si BF2017. Concurenta face bine tuturor clientilor, atat fanilor Intel cat si AMD!
Bravo Domnilor, se pare ca sunteti primii cu review-urile la noile procesoare Intel.
Cei din international v-au luat la ochi:
http://www.guru3d.com/news-story/another-core-i7-8700k-core-i5-8600k-review-leaks.html
pretul procesoarelor decide castigatorul in aceasta lupta!!!
Am terminat de citit articolul.
Pe lângă ce am spus mai sus, completez:
– pagina 7, Platforma de test, este scris că s-a testat și Ryzen 5 1500X, însă nu mai apare nicăieri în altă parte;
– pagina 12, WinRAR & 7ZIP, citez “Lupta este stransa in WinRar, cu procesoarele Intel conducand fara drept de apel. 8700K se apropie din nou de Ryzen 7 1800X, in timp ce 8600K ii da reale batai de cap lui 7700K.”. Prima propoziție nu prea are sens, ori e strânsă lupta, ori procesoarele Intel conduc fără drept de apel. Conform graficului, este valabilă a doua parte. În a doua propoziție probabil te referi la rezultatele din 7ZIP, însă acest lucru nu se reflectă și în text.
Consider că mi-am făcut “datoria” de a atenționa despre anumite inadvertențe din articol, însă dacă voi fi considerat doar băgător de seama ca mai sus, atunci așa să fie.
Platforma – ai dreptate, am corectat
Pagina 12 – lupta este stransa intre procesoarele Intel (cele vechi si cele noi)
Nu inteleg la ce te referi cand spui ca ai fost considerat bagator de seama – tu ai mentionat ceva, eu ti-am explicat ce ai inteles gresit. Ce e rau in asta?
HEY CHIEF. MAKE A 1440P TEST.
1
4
4
0
p
I would, but unfortunately time is limited and I have to focus on most readers, not just some (1440p, 4k, etc). Otherwise I would test any scenario (resolution, game, etc), with AMD and Nvidia cards, etc. We will however have a separate review on site for streaming and such
M-ai considerat băgător de seamă pentru că ai presupus ca nu știu despre ce vorbesc. Ai verificat dacă valorile din tabel pe care le-am folosit sunt corecte sau doar mi-ai raspuns că nu înțeleg graficul?
Știu că pentru Handbrake valoarea reprezintă timpul necesar encodării, că este în secunde și că valoarea mai mică este mai bună, tocmai asta e problema: 8600k overclockat termină testul în 49 secunde, mai mult ca cele 47 secunde în care termină 8700k. Deci 8600k overclockat este mai slab decât 8700k, nu îl întrece (dpdv al performaței).
Asta dacă nu cumva valorile din grafic sunt greșite.
Ai dreptate, am corectat. Totusi, ar fi indicat sa nu faci presupuneri (ce te-am considerat eu, ce parere au eu) si sa lasi deoparte atitudinea de jignit, nu iti va folosi la nimic. Da, ai avut dreptate, nu verificasem. Am modificat exprimarea in articol.
Frumos rau review! Ati incheiat apoteotic 🙂
A fost atat de bun review-ul incat, chiar daca nu ziceam ca mai fac upgrade la Intel haha ceva generatii (avand Skylake) de suparare ca ne pun iar sa schimbam platforma … vazand rezultatele … chiar m-a facut sa ma mai gandesc .
Ryzen …e exact ce ne doream ! A venit, a livrat , are si pret bun – e decent . dar Intel inca are asi in maneca si contracareaza bine si jegos totodata cu jecmaneala tipica lor, sa rupa bani si pe chipseturi …
Au asa un stil smecheros de-a ne oferi una calda alta rece in aceeasi bucatica!
Pe raciri stock ? ati incercat ? intra in throttle ? sufera ? pe raciri mai slabute ati incercat ceva CafeaLake ? Dar i3-ul ala jm …. cum se comporta … tinem aproape ?! cand vine articolul ?
Nu am testat cu alta solutie de racire Liviu si nu am primit 8350K pana in momentul asta
La ce frecvenţe şi cu ce timming-uri aţi testat? Dacă RAM-ul pentru X299 e 4×8 GB, de ce nu l-aţi folosit tot p-ăla şi pentru celelalte platforme (evident, ca 2×8)?
La pagina 7 este un tabel in care sunt trecute toate specificatiile care te intereseaza. Am folosit aceeasi frecventa (DDR4 3200) si aceleasi latente (CL16) pentru toate modelele din test. Pe platforma X299 am utilizat un kit quad-channel 4 x 8, iar pe restul platformelor am utilizat un kit dual-channel 2×8, ambele kit-uri fiind produse de GSkill si echipate cu IC-uri Samsung B-Die…
Facand review unui produs in ale caror elemente se gaseste inca si mita (=FURT), mai bine zis al carui HANDICAP (care nu a exista probabil niciodata in mod normal!!) fata de competitori a fost OBTINUT prin TRISARE (cheat deci hotie) si inca se resimte si azi inseamna ca si tu esti un HOT.
Ca pe stadion: HOOOOOOTII, HOOOTII!!! HOOOTIIIII !!!! HOOOTIIII!!
………Mai vi si spui ca e aproape cat un 1800x care costa 500 $!!!!! pt. ENTUZIASTI, FANI.. prefacandu-te ca nu exist a R7 1700 care bate 1800x in OC pe coolerul stoc.
SA va fie rusine si voua si alora din afara care faceti review unor hoti.
Vezi ca ai gresit site-ul Constantin, stadionul e in alta parte, nu aici.
Daca mai este nevoie de critici la adresa graficelor, subscriu si eu. Sunt obositoare, mai ales cand le accesezi de pe telefon.
Daca nu doriti sa renuntati la ele, macar aliniati denumirea fiecarui procesor in dreptul indicatorului sau. Ne face viata mai usoara.
Salut , Lab501 felicitari , cat are in single thread 8700k ?
Eu nu inteleg cum de ai incalcat NDA-u , nu risti vreo amenda ceva ?
Cat despre review , excelent , ar merge si ceva jocuri mai noi testate , gen mass efect andromeda , personal as prefera i5 8400 , nu stiu daca as investi in cooler after market pt oc
+1 pentru grafice, foarte obositor de citit.
zEx – la ce te referi? Frecventa sau…?
Marcel – nu am incalcat niciodata nici un NDA, te asigur de asta. Din contra, ca si site care face asta de peste 10 ani de zile intotdeuna am apreciat nda-ul ca o forma in care toate site-urile din lume au aceeasi sansa, publicand in acelasi timp.
Din pacate insa, in ultimul an Intel au decis ca Romania nu este o tara care sa conteze pentru ei, inchizand biroul local. Trecand peste lipsa crasa de respect pentru consumatorii din Romania, care pana la urma este alegerea comerciantului, in momentul in care procesoarele nu sunt oferite de ei si nu exista nici un acord intre noi si ei, nu poti spune ca am incalcat ceva… Pur si simplu avem o platforma, am testat si v-am oferit articolul de mai sus.
Graficele ar trebui updatate, folosit ceva mai clar, mai usor de urmarit/citit.
Marcel, amenda nu le poate da in niciun caz. Singurul lucru ce se poate intampla este sa nu le mai trimita mostre in viitor.
Monstru, Zex se refera la performanta in cinebench single thread. Este la dvanced bechmarks CPU single thread si face testul pe un singur fir de procesare.
Andrei – nu am testat performanta in Cinebench in single-thread
Se pare ca nici bine nu s-au lansat anul asta Ryzenul si deja sunt depasite.. Vechea poveste. Bine macar ca sunt mai accesibile la pret decat cei de la Intel.
La cum judecati ca Ryzen e depasit si noapte buna, e clar ca habar nu aveti ce inseamna cpu-ul Ryzen. Idiotii de fani intel habar nu au ce inseamna adevarata performanta/watt si un cpu revolutionar… Somn usor intel.
Si crezi ca ai putea face un efort inuman sa incerci sa spui ce ai de spus fara sa jignesti?
un witcher 3 pls la test? mai multe open world unde sa se vada lucrul cpu ?
@Ra, ne spui si noua ca sa ne lamuresti ce intelegi tu prin “CPU revolutionar”? Sau ma rog, unde vezi, sau ce vezi tu revolutionar?
“Adevarata performanta/watt”? Sigur nu ai vrut sa spui performanta/pret?
@Monstru, lasa-l in legea lui, caci fiecare dupa nivelul de educatie sau inteligenta. 🙂
Langa i9 cred ca se putea baga si r9 1950.
Threadripper-ul este in testul lui. Plus ca oricum 16 nuclee sunt cu mult in afara gamei de produse despre care discutam in articolul asta.
Bravo Monstrule!
Felicitări pentru review!
Concluzia este:
i7 8700K – diferență minimală în jocuri, performanță mărită în multi therading (content creation etc.), puțin mai cald față de i7 7700K.
i5 8600K – va fi vedeta gamerilor și nu numai, dacă va funcționa pe aer la 5 GHz, daily use!
Să vedem prețurile.
Salut, multumesc pentru review. Ok am inteles ca acele grafice le folosesti de 100ani dar nu inteleg de ce nu sunt puse rezultatele in ordine crescatoare/descrescatoare?
Vad ca in review-ul in limba engleza sunt alte grafice mult mai lizibile(deci se poate)insa tot nu sunt in ordine de la mica la mare, chiar nu te inteleg, nu iti inteleg logica. Numai bine
Foarte bun review-ul, cred ca a venit timpul sa fac upgrade de la batranul 4690k 🙂
Sa apreciem intel, dar totusi sa cumparam amd. Daca vrem imbunatatiri trebuie sa dam banii la concurenta
Bun review care ma face sa ma gandesc la ce urmeaza, cred ca nu voi face upgrade de la I6700k@4800 pana voi vedea noii monstrii Intel si AMD din 2018.
Inca nu cred ca este nevoie de ceva in plus atat pentru gaming cat si pentru aplicatii mai pretentioase (daca nu faci editare nu merita sa investesti in plus).
Multumim pentru review-ul in avans !
Referitor la noile proace …daca ne referim doar pentru gaming…nu vad sa fie ceva spor substantial fata de un 6700/7700k de ex incat sa merite schimbarea si a placii de baza si a procesoarelor. In fond e aceeasi arhitectura . Cred ca urmatoarea de anul viitor cu 8 nuclee o sa fie mai interesanta ( sper sa treaca odata pe 10nm ) .
Testele am vazut ca sunt facute doar pe 1080p. Cred ca pe un 1440p diferentele intre un 8700k si astea mai vechi ( 7700k sau chiar 7820X ) sunt mai mici , poate chiar identice in cazul 2160p. Ramane sa vedem asta in urmatoarele voastre teste . Multumim.
Ce satana .. chiar in primele randuri cand pleaca bios-ul scrie … evaluation copy ! WTF ?
@Necula Danieil: Exact, tocmai mi-am asamblat si eu un i7 8700k + aorus gaming 5, si la bios scrie Evalution Copy… lol
Bravo pentru review, se vede munca meticuloasa!
Foarte tare faza cu ulei de castor.
Cred ca se puteau face graficele mai lizibile cu denumirea completa a CPU-ului direct pe bara grafica.
De ce nu ai folosit si benchmark-uri cu AES (veracrypt, Aida64, etc) ca sa vedem diferenta intre Intel si AMD pentru criptare cu AES. Aici este singura, dar importanta, diferenta intre performanta Ryzen si Intel. Ryzen are performante duble fata de Intel in aceste teste fiind o tehnologie mai noua.
Am și eu o nelămurire in legătura cu i5 8600k ca e foarte bun in jocuri l-am cumpărat împreuna cu mb z370 și 16 gb ram corsair 3000mhz și in gta 5 și BF 1 procesoru sta 100% pe când pe vechea platforma ddr3 amd phenom nu aveam problema asta ,am risipit 2700 RON aiurea asta din cauza comentariilor ca e foarte bun cred ca o sa încerc sa le returnez poate primesc bani înapoi
Pingback: Intel Core i7-8700K Review revela un mejor rendimiento que el i7-7800X y el i7-7820X más caros – andgames.net
Pingback: Yet another Core i7-8700K Review
Cele mai recente stiri
GamesCom 2024 – NVIDIA
Scris in 29 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi Intel Z890
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – be quiet!
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi AMD X870 / X870E
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – DeepCool
Scris in 22 August, 2024.
Computex 2024 – Sharkoon
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ASRock
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – EKWB
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – G.Skill
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ID-Cooling
Scris in 11 June, 2024.
Articole Gaming
Alte articole
Syndication
Viziteaza-ne pe Facebook
Urmareste-ne pe Twitter
Vezi ce facem pe YouTube