DreamHack Cluj-Napoca 2015

Scris de: , in categoria: Editoriale, Featured Articles, in 13 November, 2015.

DreamHack

5:00 – m-am trezit buimac cu tiuitul insistent al alarmei in urechi. Era intuneric iar eu ma culcasem pe la 3. I am getting to old for this… mi-am zis in sinea mea, in timp ce m-am tarat morocanos inspre dus. Am baut pe fuga o cafea, apoi am verificat inca odata bagajele. Matei avea sa aduca mare parte din scule… eu trebuia sa impachetez sursa, procesorul, memoriile, un kit de memorii de rezerva si un SSD de rezerva. Toate ma asteptau cuminti in geanta, alaturi de cateva haine si tricoul LAB501.

6:30 – am ajuns la aeroport si am lasat bagajul de cala. Nu am stat foarte mult la security check, apoi am ajuns in terminalul pentru plecari interne. De cate ori am zburat prin lumea asta si totusi era pentru prima data cand decolam din acest terminal. Noroc cu agentul vamal care ne intorsese si pe mine si pe Matei din drum de la terminalul plecari internationale. Deh… nu eram obisnuiti sa facem stanga dupa security.

7:00 – in buna traditie LAB501, am deschis o bere in salonul de fumatori. Este un obicei pe care l-am inceput acum multi, multi ani si de la care nici eu si nici Matei nu ne abatem cand plecam undeva, indiferent ca suntem impreuna sau singuri. Si in plus, este amuzant sa vezi reactia celor din jurul tau cand iti deschizi o bere la prima ora.

8:00 – ne-am imbarcat in aeronava Tarom ATR-42. Trecuse ceva timp de cand nu mai zburasem cu un avion mic, cu elice. Cu toate acestea, micuta pasare a decolat lin, iar noi ne-am pregatit pentru “istovitorul” zbor peste Carpati. 50 de minute a durat toata “aventura”, timp in care am trecut peste Bucegi si Piatra Craiului si am rontait un croissant. Fara bere, pentru ca Taromul considera ca berea nu se serveste dimineata. Deh…ce stiu ei.

9:00 – buna dimineata Cluj! Pe un frig destul de palpabil (~1 oC) coboram din avion si ne indreptam spre aeroport. Bagajele au iesit foarte repede si totul era in regula – nici o componenta din pretioasa noastra incarcatura nu a patit nimic. A urmat un scurt drum pana la hotel, unde am despachetat si apoi fuga la DreamHack – motivul pentru care echipa LAB501 era prezenta in Cluj. Al 6-lea DreamHack organizat in Romania si primul in alt oras decat Bucuresti si evident, al 6-lea DreamHack pentru noi. Preaching LN2 madness since the very first romanian DreamHack…

11:00 – am ajuns la Sala Polivalenta din Cluj, o cladire nou construita, de dimensiuni impresionante, alaturi de stadionul Cluj Arena. Eram curios cum arata sala… eram curios cum erau dispuse standurile si de-abia asteptam sa luam pulsul evenimentului. Agentul de la intrare ne-a deschis usa, iar noi am dat la schimb invitatiile pe doua bratari VIP. Apoi… a inceput distractia.