TEST – Chipset-uri pentru Conroe
Rezultate
Aplicatii 3D
Toate testele 3D le-am rulat de 2 ori, o data in rezolutia 640×480 cu toate setarile pe minim, pentru a minimiza implicarea placii video, iar apoi am simulat cat de cat o situatie “real life” prin rularea testelor in 1024×768 cu toate setarile de calitate la maxim. In cazul 3DMark-urilor am rulat si testele la setari default pentru a putea avea un reper intr-un sistem de referinta binecunoscut. Cele 3 jocuri alese sunt destul de edificatoare dupa parerea mea, FEAR find recunoscut pentru folosirea intensa a procesorului, LostPlanet avand de asemenea unul dintre cele doua teste din benchmark bazat pe performanta procesorului, iar Crysis este jocul rege al anului 2007, fiind in acelasi timp un monstru insetat de resurse.
Salutar este comportamentul EVGA-ului 680i in 3DMark 2006 si in FEAR High, unde a depasit la mustata Dfi Dark-ul, de asemenea merita mentionat rezultatul obtinut de G33 in Crysis Low, dar mai ales rezultatul obtinut de Asrock in LostPlanet High. De asemenea, putem observa un compoetament foarte bun in jocuri in cazul placii cu X38, Maximus Formula. Restul testelor 3D au fost castigate lejer de Dfi Dark, inclusiv CPU Score din 3DMark 2006, urmata indeaproape de Maximus, P5K si EVGA 680i. Totusi, toate solutiile prezente in test s-au descurcat admirabil.
Everest si Sandra
Cele doua suite de teste sintetice ofera o gama larga de criterii de evaluare pentru procesor si memorie, ingloband teste aritmetice, multimedia, latime de banda, s.a.m.d. In afara de Memory Read, unde latimea de banda oferita de 680i este imbatabila, toate testele au fost dominate de Dfi Dark, viteza chipset-ului facandu-se simtita de fiecare data. Cu toate acestea, rezultate frumoase in calculele aritmetice au avut si X1250 dar si P5K, reusind in testul dedicat din Sandra sa intreaca rapidul i965.
Comentarii
Niciun comentariu la: TEST – Chipset-uri pentru Conroe
Pingback: LAB501 & Nvidia RTXmas Build - Part I - It's all about the RTX - lab501