Fractal Design Arc Midi R2 – Review

Scris de: , in categoria: Carcase & Surse, in 22 April, 2013.

Fractal Design Arc Midi R2

Ultimele produse Fractal Design despre care am discutat in cadrul articolelor noastre au fost carcase cu pretentii, din seria Define. Fie ca vorbim despre full-tower-ul Define XL, fie ca vorbim despre mai compactele Define R3/R4, un lucru este cert: ele au fost construite pentru a ocupa segmentul high-end de pe piata carcaselor. Preferintele cumparatorilor se impart in mai multe categorii insa – unii prefera un nivel de zgomot cat mai scazut, altii vor un sistem de racire cat mai performant.

Acum un an si jumatate colegul meu Tudor va prezenta solutia gasita de Fractal Design pentru a aborda aceasta problema. Luand sasiul de la Define R3 si adaptand restul componentelor pentru a spori performanta sistemului de racire, suedezii au lansat modelul Arc Midi. Ei bine, cum generatiile s-au schimbat, Define R ajungand la a patra, a aparut un succesor si pentru originalul Arc Midi.

Va invit sa faceti cunostinta cu Arc Midi R2. Din start sunt lamurite unele lucruri. In primul rand, Arc Midi R2 pastreaza acelasi sasiu, cel folosit si de Define R4, ceea ce retine dimensiuni apropiate de celelalte modele mid-tower din portofoliul lui Fractal Design si ofera o experienta asemanatoare la instalarea sistemului. In al doilea rand, in stilul caracteristic producatorului suedez, Arc Midi R2 nu aduce o lista foarte lunga de schimbari fata de predecesorul sau. In schimb, designerii de la Fractal Design au ales sa itereze pe baza primei generatii si sa ofere un produs asemanator insa rafinat si adus la standardele din 2013. Aceasta strategie a functionat in cazul Define R4 deoarece rezultatul final a fost o carcasa de calitate, fara niciun defect grosolan. Sa fie acesta cazul si cu Arc Midi R2? Citi in continuare…

K5__0419-2