Fractal Design Arc Midi R2 – Review

Scris de: , in categoria: Carcase & Surse, in 22 April, 2013.

Parca am un deja-vu… Incep sa scriu concluzia acestui articol si imi vin in minte aceleasi cuvinte pe care le-am scris la sfarsitul review-ului lui Define R4. In mod clar Arc Midi R2 este o simpla iteratie de la prima generatie. Cizeland o carcasa deja buna, cei de la Fractal Design au pus pe piata o carcasa si mai buna. Pe cat de simpla, pe atat de eficienta este aceasta strategie.

Totusi, evolutia seriei Arc Midi este discutabila. Design-ul a suferit mici modificari (in directia buna din punctul meu de vedere) iar carcasa a capatat si un fan controller, dar panoul frontal pierde unul dintre porturile USB iar panoul lateral din dreapta nu mai permite acum instalarea vreunui ventilator. In schimb, R2-ul foloseste un plexiglas care sa te lase sa privesti in interiorul calculatorului. Nici acest plexiglas nu e prea mare, ca sa obtii vreun efect surprinzator.

In definitiv insa, Arc Midi R2 este o carcasa reusita. In afara de numarul scazut de porturi USB, lucru care poate sau nu sa incurce, in functie de utilizator, noua carcasa de la Fractal Design nu are niciun dezavantaj important. In comparatie cu surioara ei, Define R4, Arc Midi R2 pierde la capitolul silentiozitate insa recastiga la capitolul flexibilitatea si sistem de racire. Trebuie spus, pentru cine vrea un desktop compact dar cu sistem de racire pe apa, Arc Midi R2 nu este o alegere deloc rea. Adaug la aceasta si calitatea foarte buna a constructiei, atat prin prisma materialelor cat si a imbinarii elementelor structurale, si ajung la concluzia ca Fractal Design ne delecteaza inca o data cu o carcasa reusita.

K5__0455