Asus G60J – ROG intalneste Core i7 Mobile

Scris de: , in categoria: Diverse, in 30 October, 2009.

Toate jocurile au fost testate la rezolutia nativa de 1366 x 768, atat fara AntiAliasing cat si cu AA 4x. Singura exceptie e Resident Evil 5, care nu a putut rula in aceasta rezolutie, asa ca am folosit urmatoarea rezolutie inferioara, 1280 x 720.La fel, am testat fara AA si cu AA 4x. In jocurile in care a fost posibil, am notat si numarul minim de cadre pe secunda, pentru a va face o idee asupra cursivitatii jocului.

Primul e Tom Clancy’s HAWX.

10_hawx

HAWX se descurca bine, si obtine rezultate jucabile la detalii maxime.

11_fc2

Far Cry 2 iarasi se descurca bine. Totusi, in cazul folosirii AA 4x, numarul minim de cadre pe secunda scade sub 30, deci nu putem discuta despre o experienta cursiva de joc cu AntiAliasing activat.

12_warhead

Refuz sa comentez rezultatele obtinute de Crysis Warhead.

Si ultimul, Resident Evil 5.

13_re5

Rezultatele in Resident Evil 5 sunt foarte apropiate, indiferent ca folosim sau nu AntiAliasing.

Trebuie sa fac doua precizari importante. Prima este legata de placa video. Am rulat Far Cry 2, un joc care stie sa foloseasca toate nucleele procesorului. Gradul de utilizare pe procesor s-a situat undeva la 18%, pe cand placa video nu a scazut sub 96%.  Ar fi fost indicata instalarea unei placi video mai performante; eventual un GTX280M. Evident, pretul ar fi urcat in nori, si nu stiu in ce masura ar fi fost justificata o astfel de alegere. Dar un lucru e clar: un Clarksfield si un singur G92 nu reprezinta o combinatie neaparat inspirata, datorita faptului ca procesorul este extrem de puternic, iar placa video poate fi considerata “medie” prin comparatie cu surioarele de la desktop-uri.

A doua precizare este legata de rezolutia ecranului. Din punctul meu de vedere, aceasta constituie un avantaj si o consider ca fiind optima pentru acest ecran. De ce? Pentru ca un monitor de 19″ wide ofera o rezolutie de 1440 x 900 pixeli, foarte buna atat in jocuri cat si in Office. Deci e normal ca un ecran de 16″ sa aiba o rezolutie mai mica.

Iar GTX260M a aratat ca se descurca bine in aceasta rezolutie, chiar daca nu sunteti foarte convinsi din rezultatele din jocuri.Testele au fost rulate la detalii maxime; cu toate astea rezultatele sunt bune, HAWX si Far Cry 2 fiind perfect jucabile. Iar daca mai ajustam putin optiunile de grafica din jocuri (o combinatie gen “medium-high” sau “high”) putem ajunge ajunge la rezultate de peste 60fps, fara a pierde prea mult din calitatea imaginii. Chiar si Crysis se poate juca in conditii rezonabile.

Comentarii

7 comentarii la: Asus G60J – ROG intalneste Core i7 Mobile

  1. Mihai a scris pe:

    Pacat ca il strica rezolutia display-ului. Am aceeasi rezolutie pe un ASSUX F3F vechi de aproape 3 ani care are un display mai mic de doar 15.4″. DELL reuseste sa ofere fullhd cu rgbled backlight in diagonala asta.

  2. Pare bine construit…aveam o impresie proasta despre laptopurile asus, un prieten care avea un model mai vechi, de acum 2 ani, caruia ii iesisera balamalele de la capac/ecran.

  3. Eu cred ca merge destul de bine.

  4. aloe vera a scris pe:

    l-a incercat vreo careva?

  5. La incercat vreo careva?Astept pareri.Multumesc.

  6. Am auzit ca laptopurile Asus nu sunt chiar bune, se strica destul de repede..insa am pe cineva care are un asus destul de performant si n-a avut probleme cu el pana acum.

  7. Nu ca am lua noi apararea vreunui producator, dar suprinzator Asus si Toshiba sunt cele mai fiabile laptopuri in ultimii ani; vezi aici un studiu recent: http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf

Lasa-ne un comentariu: