Streamer’s Review – AMD Ryzen Threadripper 1950X – Ripping with Drogon
Watch Dogs 2
Watch Dogs 2: rulând sub un motor grafic personalizat („Disrupt”), jocul de-abia clintește indicatorul de consum al procesorului, deși încărcarea maximă per thread variază destul de mult de-a lungul sesiunii. Jocul a fost testat în free roam mode, plimbând-mă cu diverse vehicule pe harta enormă. Adăugarea unui fir de streaming și înregistrare cu OBS cresc încărcarea procesorului până puțin sub 20%, iar încărcarea per thread are maxime de 80%, cu o medie în jur de 65%. Cel de al doilea fir de streaming crește semnificativ încărcarea procesorului până la o medie de 85% cu maxime de 96%, însă cu toate acestea nu am remarcat scăderi vizibile de FPS și nici dropped frames la streaming sau înregistrare.
Ark: Survival Evolved
Ark: Survival Evolved: este un joc care, în general, consumă multe resurse, atât grafice cât şi cele ale procesorului. Prin urmare, încărcarea per thread este de la început peste 70%, utilizarea globală a procesorului fiind de circa 13% atunci când jocul rulează singur și apropiindu-se de 40% atunci când se face streaming plus recording. La pornirea dual-streaming, însă, utilizarea procesorului crește vertiginos, încărcarea totală fiind similară celei din cazul Watch Dogs 2. Cu toate acestea, nu au existat dropped frames sau scăderi sesizabile ale frame rate-ului în joc.
PUBG
PUBG: probabil cel mai popular joc al momentului, PUBG este considerat „neoptimizat”, deși în cazul sistemului de teste această problemă este imposibil de dovedit. Încărcarea procesorului în cursul rulării jocului solo a fost insesizabilă (4%), astfel încât am trecut direct la testele de streaming, care au avut un rezultat surprizător, procesorul fiind utilizat global mult mai puțin decât în cazul celorlalte jocuri, însă utilizarea maximă per thread fiind foarte mare (90%)! Acest lucru ne spune că, cel puțin în cazul Threadripper, jocul preferă să încarce puternic mai puține thread-uri. Pornirea celui de al doilea fir de streaming a generat alte schimbări surprinzătoare: în cazul modului de joc static (pândă în clădire, pândă între stânci) încărcarea procesorului se situa în jurul valorii de 55% cu maximul per thread mai mic decât la streaming pe un fir (!), pe când modul de joc dinamic (alergare, împușcături) ridică încărcarea globală la valoarea medie de 86%. Nu am găsit o explicație clară pentru încărcarea per thread foarte mare în cazul single streaming, probabil că aici intervine factorul „optimizare”.
Analizând aceste date mai îndeaproape, este interesantă diferența masivă a utilizării procesorului atunci când pornim cel de al doilea stream cu aplicația xSplit Broadcaster. Utilizând același codec, OBS este mult mai eficient din punct de vedere al utilizării procesorului.
Comentarii
Bravo war!
Un articol foarte interesant, coerent si bine structurat.
Good job!
Felicitări pentru acest articol…nu sunt streamer dar cunosc curentul si îmi place/citesc Lab501 de pe vremea lui 2500k…multă baftă in continuare
Noul TOS al Twitch-ului nu mai iti permite sa faci streaming simultan pe o alta platforma, gen Youtube.
Pingback: AMD Ryzen Threadripper 2990WX & 2950X - Part II - CPU Performance - lab501
Cele mai recente stiri
GamesCom 2024 – NVIDIA
Scris in 29 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi Intel Z890
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – be quiet!
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – ASRock ne arata gama de placi AMD X870 / X870E
Scris in 22 August, 2024.
GamesCom 2024 – DeepCool
Scris in 22 August, 2024.
Computex 2024 – Sharkoon
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ASRock
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – EKWB
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – G.Skill
Scris in 11 June, 2024.
Computex 2024 – ID-Cooling
Scris in 11 June, 2024.
Articole Gaming
Alte articole
Syndication
Viziteaza-ne pe Facebook
Urmareste-ne pe Twitter
Vezi ce facem pe YouTube