Driver-ul nVidia 182.06 lansat şi testat

Scris de: , in categoria: Stiri, in 21 February, 2009.

Posesorii de placi video nVidia pot descărca noul driver 182.06 WHQL, apărut zilele trecute, de aici (XP 32 biţi), aici (XP 64 biţi), aici (Vista 32 biţi) sau aici (Vista 64 biţi). Pachetul include şi soft-ul de accelerare fizică Physx versiunea 9.09.0203.

Ca de obicei, sunt anunţate o serie de îmbunătăţiri şi bug-fix-uri, lista completă a acestora găsindu-se în documentaţia aferentă lansării.

Un test comparativ între versiunile 182.06 şi 181.22  a fost deja publicat de site-ul xbitlabs, redactorii acestuia descoperind câştiguri însemnate de performanţă (chiar şi 39% în unele cazuri) în jocuri precum Enemy Territory: QW, Left 4 Dead sau Race Driver: GRID.

Nu uitaţi însă – aceste sporuri de performanţă se obţin în condiţii extrem de particulare, depinzând de foarte mulţi factori ce ţin de configuraţia folosită.

Comentarii

4 comentarii la: Driver-ul nVidia 182.06 lansat şi testat

  1. Da, cel mai probabil o nouă placă video. 39% e un procent prea mare ca să putem crede aşa ceva (uită-te aici la diferenţele dintre driver-e – http://www.co2-solid.ro/cel-mai-bun-driver-nvidia-pentru-notebook-ul-tau/ ).

  2. Monstru a scris pe:

    Un driver nou nu va aduce 39% spor de performanta in mod normal. Insa, in Enemy Territory sporul poate fi chiar si mai mare in cazul placilor dual GPU sau al configuratiilor multi-card, dintr-un motiv foarte simplu: pana acum acest joc pur si simplu nu folosea al doilea GPU sau a doua placa video. Performanta vine din optimizarea profilului SLI in acest caz.

  3. CristiN Post author a scris pe:

    @CQ Repet încă o data ce am scris mai sus – sporurile depind de configuraţia folosită. Într-un fel se comportă noul driver în jocul cu pricina pe un laptop, şi altfel pe un desktop high-end cu o placa dual-gpu/sli. Deci testul xbitlabs este complementar celui facut de tine, şi în niciun caz nu este ,,contrazis” de acesta.

  4. Ştiu, dar alta era ideea. Chiar şi pe desktop. diferenţele sunt mult mai mici. Dacă există cazuri particulare şi optimizări pentru anumite jocuri… asta e partea doua, dar per ansamblu, după cum ai putut vedea şi în comparaţia mea, nu există diferenţe astronomice între versiuni, decât dacă există o diferenţă mare de timp între lansările lor.

Lasa-ne un comentariu: